Korisnička podrška

Pružamo brzu i pouzdanu korisničku podršku za besprijekorno iskustvo s našim ERP sustavom i rješavanje potencijalnih problema.

Nakon što je poslovno rešenje implementirano, naše usluge podrške vam stoje na raspolaganju. Bilo da se radi na lokaciji korisnika, ili udaljenim pristupom, naši konzultanti su vam uvijek spremni pomoći kod rješavanja izazova u radu s implementiranim rješenjem.
Brojni novi zahtjevi i ideje od strane klijenata nastaju tek kada se korisnici bolje upoznaju s poslovnim sustavima. Kroz usluge korisničke podrške mi neprestano optimiziramo i radimo dodatne prilagodbe poslovnog sustava kako biste bili u korak sa novim zakonskim promjenama i tehnološkim trendovima.
Da li se kroz ugovorenu podršku u radu može dogovoriti izrada novih dorada u poslovnome sustavu?
Kroz ugovorenu korisničku podršku može se dogovoriti izrada novih prilagodbi i funkcionalnosti u poslovnom sustavu.
Da li se postoje različiti paketi sa brojem uključenih sati podrške u mjesečnom paušalu održavanja?
Postoje različiti paušalni paketi sa brojem sati u paušalu za ugovoreno mjesečno održavanje poslovnog sustava, te korisnik može odabrati jednu od opcija koja mu najbolje odgovara za podršku u svakodnevnom poslovanju.

Podijeli

Podijelite na linkedin
Podijelite na email
hrHR