MODUL ZA PRAĆENJE PROJEKATA U GRAĐEVINARSTVU – MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL

MODUL ZA PRAĆENJE PROJEKATA U GRAĐEVINARSTVU – MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL

Sažetak

U sklopu Microsoft Dynamics 365 Business Central mogu se naći različiti moduli prilagođeni potrebama korisnika, uključujući tvrtkama iz građevinskog sektora. Građevinske tvrtke se često suočavaju s izazovima u praćenju projekata i troškova, a mnoge koriste neintegrirane Excel i Word dokumente. Kako bismo olakšali njihov rad, razvili smo sveobuhvatan modul za praćenje projekata unutar Microsoft Dynamics 365 Business Central. U nastavku saznajte više o ovom rješenju za sveobuhvatno praćenje projekata.

Uvod

Standardni moduli koji se mogu pronaći unutar Microsoft Dynamics 365 Business Central, rješavanju različite poslovne potrebe korisnika. Ali ti moduli nerijetko nisu dovoljno, već tvrtke imaju potrebu za još više funkcionalnosti. Tu u igru ulaze dodatni moduli. Neke dodatne module razvijaju i Microsoft partneri kako bi korisnicima unaprijedili i olakšali rad u poslovnome sustavu Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Svaka tvrtka može odabrati module koje joj je potrebno implementirati ovisno o vrsti poslovanja kojom se ona bavi. Dok gotovo svaka tvrtka treba implementirati modul kao što je financije i računovodstvo, ne bavi se svaka tvrtka proizvodnjom ili pružanjem servisa. Jasno nam je da neke tvrtke nisu usmjerene na proizvodnju ili pružanje usluga, već se fokusiraju na specifična područja, npr. kao što je građevinarstvo. Zato smo za naše klijente razvili novi modul za praćenje projekata u građevinarstvu unutar Business Central-a. Takav modul lako može pokriti specifične potrebe ovog sektora.

Izazovi i poteškoće s kojima se susreću tvrtke koje se bave projektima u građevinarstvu

Tvrtke koje se bave izvođenjem građevinskih projekata često se suočavaju s izazovima i poteškoćama u praćenju projekata, pojedinih faza, rokova, sirovina, troškova i ostalog. Većina građevinskih projekata ima neke značajke koje su zajedničke ili vrlo slične za sve projekte:

  • Izrada kalkulacije troškovnika i planiranje projekta
  • Praćenje realizacije na projektu po stavkama troškovnika
  • Praćenje dokumentacije na projektu
  • Analiza ostvarenih prihoda i troškova na projektu

Većina tvrtki se suočava s navedenim izazovima te pokušava pronaći rješenje koristeći Excel i Word dokumente kako bi zadovoljile svoje potrebe u praćenju građevinskih projekata. No onda se susreću s drugim problemima i izazovima, kao što su:

  • Nepovezanost i nestrukturiranost podataka koji se unose u dokumente
  • Lokalno pohranjivanje dokumenata kod djelatnika, što djelatnicima onemogućava pristup određenim dokumentima i podacima
  • Velika mogućnost pogreške djelatnika kod unosa podataka u dokumente
  • Nepovezanost procesa i nemogućnost izrade dokumentacije na jednom mjestu
  • Nemogućnost povezivanja sa skladišnim poslovanjem i praćenjem izdatnica po projektima
  • Nemogućnost transparentnog praćenja svih troškova i prihoda na jednome mjestu i jednoj aplikaciji

Bilo koji građevinski projekt dovoljno je kompliciran sam po sebi. Ovakvi načini vođenja podataka samo još dodatno otežavaju situaciju. Vođenje građevinskih projekata zahtijeva brzinu, točnost i funkcionalnost.

Rješenje za sveobuhvatno praćenje projekata

Mi Vam pružamo sveobuhvatan modul za praćenje projekata u građevinarstvu na jednome mjestu, u poslovnome sustavu Microsoft Dynamics 365 Business Central. On se može primijeniti u različitim djelatnostima, uključujući inženjerske usluge, građevinske projekte i razvojne projekte u raznim tvrtkama. Navedeni modul pokriva sljedeće funkcionalnosti u praćenju projekata:

  • Pripremu kalkulacije troškovnika za provedbu projekta, planiranje resursa (strojevi, vozila, djelatnici, materijal, kooperanti)
  • Izdavanje ponude prema potencijalnom klijentu
  • Otvaranje projekta u poslovnome sustavu MS Dynamics 365 Business Central te uvoz stavaka troškovnika iz Excel datoteke u poslovni sustav
  • Unos realizacije po stavkama troškovnika po odrađenom poslu
  • Generiranje građevinske knjige i ispis po realiziranim stavkama troškovnika u poslovnome sustavu
  • Generiranje građevinskih situacija (privremenih i okončanih) i ispis po realiziranim stavkama troškovnika u poslovnome sustavu
  • Generiranje izlaznih faktura prema klijentima po zaključenim građevinskim situacijama
  • Evidentiranje utrošenog rada djelatnika po projektima
  • Evidentiranje utrošenog materijala (izrada izdatnica i međuskladišnica po projektima) i ostalih troškova po projektima (rad kooperanata, troškovi putnih naloga, troškovi prijevoza, itd.)
  • Evidentiranje troškova mehanizacije po projektima (putni radni list vozila, radni list stroja)
  • Izradu plana realizacije po stavkama troškovnika te usporedba plana i realizacije po stavkama troškovnika
  • Analizu uspješnosti projekta (usporedba troškova i prihoda po projektu)

Sve su funkcionalnosti našeg modula za evidentiranje projekata u građevinarstvu savršeno integrirane s ostalim ključnim modulima u vrhunskom ERP rješenju, Microsoft Dynamics 365 Business Central. Tako bez problema možete transparentno upravljati svim svojim projektima kroz jedinstvenu aplikaciju, a svi važni podaci su Vam nadohvat ruke. Također, Vaši djelatnici mogu brzo i jednostavno pristupiti svim potrebnim dokumentima i podacima u poslovnom sustavu. I najbitnija stvar za tvrtke koje se bave projektima u građevinarstvu: na jednome mjestu možete pratiti sve troškove i prihode po projektu, te na osnovu toga donositi zaključke i prijedloge kod ugovaranja novih projekata.

Želite saznati nešto više o modulu za praćenje projekata u građevinarstvu? Kontaktirajte nas s povjerenjem.

Podijeli

Podijelite na linkedin
Podijelite na email
hrHR