U našem dugogodišnjem radu sa ERP rješenjima kod naših potencijalnih klijenata se gotovo uvijek susrećemo sa ovakvim razmišljanjima od strane klijenta na uvodnim sastancima:
- Mi smo vam dosta specifični….
- To neće biti moguće kod nas provesti….
- Mislim da naši korisnici neće to htjeti prihvatiti…
Iako je klijent svjestan da ima određene probleme sa funkcioniranjem poslovnih procesa u tvrtci i trenutačnim ERP rješenjem sumljičav je prema novim promjenama i provedbi novog projekta što je razumljivo.

Na temelju dosadašnjeg iskustva i provedenim implementacijama u tvrtkama iz različitih gospodarskih djelatnosti možemo vam pouzdano tvrditi sljedeće činjenice:
- Možda vaše poduzeće ima neke specifične procese i zahtjeve, no uglavnom je to dovoljno slično procesima u drugim tvrtkama, te se sigurno može većina procesa pokriti sa standardnim svjetskim ERP rješenjem koje je dovoljno fleksibilno da se prilagodi i potrebama korisnika
- Za svaku tvrtku postoji učinkovito ERP rješenje, samo je potreban stručan i pouzdan partner, te vjera u novo rješenje i jasno definiran cilj
- Uz prezentaciju svih benefita novog ERP rješenja i kvalitetno provedenu analizu poslovnih procesa, te edukaciju korisnika, korisnici prihvate pozitivnu promjenu
Nakon godinu dana rada u novom ERP rješenju, uglavnom se korisnici pitaju kako su uopće radili ranije bez njega ?